#facebookos hirdetés











Robotok kattintják el pénzünket a Facebookon?
 

Robotok kattintják el pénzünket a Facebookon?

A facebookos hirdetéseiért fizetett összegért cserébe várt látogatók alig 20 százalékát kapta meg a Limited Run, ezért utánajárt a dolgoknak. Kiderült: a hirdetésekre kattintók 80 százaléka mögött nem valódi felhasználó áll.

hvg.hu hvg.hu





Kit érdekel az Apple Watch és kit érdekel, hogy kit érdekel?
 

Kit érdekel az Apple Watch és kit érdekel, hogy kit érdekel?

A férfiakat sokkal jobban izgatja az Apple okosórája, mint a nőket, Amerikán kívül pedig a legtöbben Indiából és Brazíliából érdeklődnek a termék iránt. Mindez annak is érdekes, akit az Apple Watch egyáltalán nem érdekel: az adatokkal jól bemutatható, hogy a Facebookból mennyi sok érdekes – és a hirdetők számára hasznos – adatot lehet kinyerni.

hvg.hu hvg.hu

Újít a Facebook – garantáljuk, hogy észre fogja venni
 

Újít a Facebook – garantáljuk, hogy észre fogja venni

Nem csak a Facebookon, hanem külső weboldalakon és mindenféle alkalmazásban is (meg)figyel majd minket a Facebook. Arra kíváncsiak, hogy mikre kattintunk, milyen témákról olvasunk – ehhez igazítják majd a nekünk mutatott hirdetéseket. A lekövetést automatikusan engedélyezettnek veszik, de ki lehet majd kapcsolni.

hvg.hu hvg.hu



Facebook: akkor segítünk, ha fizetsz
 

Facebook: akkor segítünk, ha fizetsz

A Facebook váratlanul leállította az egyik legnépszerűbb hirdetési programját, a Preferred Marketing Developers rendszert - írja a HWSW. A cél, hogy a jelenleginél több cég fizessen, ha sikereket akar elérni a Facebookon.

hvg.hu hvg.hu